Rekrutacja

banner_7.pngbanner_511.png

3.png

DOKUMENTY

   Przebieg procesu rekrutacji

2.png Należy zapoznać się z Regulaminem

3.png Dokumenty należy przesłać w formie elektronicznej na adres: 

email.pngerasmus@upjp2.edu.pl

deadline.png Termin: 20.01. - 07.03.2025 r.

4.pngWyniki rekrutacji

W terminie do 15 dni roboczych od zamknięcia postępowania rekrutacyjnego przekażemy e-mailowo informację o przyznaniu lub nieprzyznaniu funduszy Erasmus+ w danym roku akademickim.

DOKUMENTY

Pracownicy w określonym przez BWM terminie składają wymagany komplet dokumentów w formie elektronicznej w postaci skanu na adres erasmus@upjp2.edu.pl:

Pliki do pobrania

    KUMENT

       Po zakwalifikowaniu

2.pngZłożenie dokumentów w formie elektronicznej na adres: 

email.pngerasmus@upjp2.edu.pl

3.png Podpisanie umowy finansowej

4.pngZrejestrowanie się w systemie MSZ "Odyseusz" oraz ubezpieczenie się

5.pngMobilność 

DOKUMENTY

Do zawarcia umowy finansowej wymagane są:

  1. Staff Mobility Agreement for Training
  2. Formularz danych bankowych 
  3. Oświadczenie uczestnika programu
  4. Oświadczenie GreenTravel (jeśli dotyczy) 

Certificate of Attendance to dokument, który należy ze sobą zabrać i przywieźć, w celu rozliczenia mobilności.

Pliki do pobrania

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

This website uses cookies. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.

Zapisano