Rekrutacja
DOKUMENTY
Należy zapoznać się z Regulaminem
Dokumenty należy przesłać w formie elektronicznej na adres:
Termin: 20.01. - 07.03.2025 r.
Wyniki rekrutacji
W terminie do 15 dni roboczych od zamknięcia postępowania rekrutacyjnego przekażemy e-mailowo informację o przyznaniu lub nieprzyznaniu funduszy Erasmus+ w danym roku akademickim.
DOKUMENTY
Pracownicy w określonym przez BWM terminie składają wymagany komplet dokumentów w formie elektronicznej w postaci skanu na adres erasmus@upjp2.edu.pl:
- formularz osobowy (poświadczony podpisami i pieczątkami lub podpisem elektronicznym kierownika jednostki organizacyjnej UPJPII)
- skan potwierdzenia z instytucji zagranicznej - Mobility Invitation
- Mobility Agreement – Staf Mobility for Teaching (wypełniany jest w języku angielskim, zawierający przybliżone daty mobilności oraz w całości uzupełnioną cześć Proposed Mobility programme
KUMENT
Po zakwalifikowaniu
Złożenie dokumentów w formie elektronicznej na adres:
Zrejestrowanie się w systemie MSZ "Odyseusz" oraz ubezpieczenie się
Mobilność
DOKUMENTY
Do zawarcia umowy finansowej wymagane są:
- Staff Mobility Agreement for Teaching
- Formularz danych bankowych
- Oświadczenie uczestnika programu
- Oświadczenie GreenTravel (jeśli dotyczy)
Certificate of Attendance to dokument, który należy ze sobą zabrać i przywieźć, w celu rozliczenia mobilności.