Fundusze Unijne

eu2.jpg

Projekty międzynarodowe realizowane na UPJP II, współfinansowane z funduszy unijnych

1. 2019-1-PL01-KA201-064865 – „UsinG online gAMe to tackle Early school leaving and reducing behavioural difficulties among pupils” (kierownik– dr hab. Bożena Majerek)

Celem projektu jest stworzenie aplikacji online dla nauczycieli opartej na wirtualnej rzeczywistości,   rozwijającej kompetencje nauczycieli w zakresie pracy z uczniami z problemami behawioralnymi oraz zagrożonych opuszczeniem systemu edukacji

https://projectgame.eu/index.php/en/ 

2. 612205-EPP-1-2019-RO-EPPKA3-IPIP-SOC-IN – „Education, training and lifelong learning as dynamic interventions to promote inclusion and common values in correctional justice for minor and young adults with educative challenges” (koordynator merytoryczny – dr hab. Bożena Majerek)

https://www.edupris.eu/

UPJPII jest członkiem konsorcjum składającego się z instytucji z Polski, Rumunii, Anglii, Włoch, Portugalii, które rozpoczęło pracę nad wypracowaniem narzędzi metodologicznych tzw.  „toolboxa”  dla pedagogów i psychologów pracującymi z młodocianymi, którzy mają problemy z prawem, są osadzeni w zakładach poprawczych. 

3. 2020-1-ES01-KA201-082730 – „Improvement of the knowledge, skills and competence of the teachers in on-line and distance education” (koordynator merytoryczny – dr hab. Bożena Majerek)

Celem projektu jest jest dostarczenie nauczycielom wiedzy na temat dostępnych narzędzi online oraz umiejętności ich wykorzystania w nauczaniu zdalnym.

http://www.imoned.eu/ 


Wnioski złożone przez UPJPII (jako lider lub partner) na finansowanie projektów międzynarodowych, współfinansowanych z funduszy unijnych

2021

- Creative Europe  - AMRA (Irish Saints - Plainchant)

 2020

- Horyzont (H2020-SU-SEC-2020/101021707/PROTECT) - PROTECT: building and sustaining cybercrime capability in european enforcement settings

- Creative Europe  - AMRA (Irish Saints - Plainchant)

- Erasmus+ (KA226-1AAB7BDF) – Digital education in tourism and aviation systems with the suport of virtual and augmented reality and the use of photogrammetry

- Erasmus+ (KA204-801B21FE) – PET: prevention emotional training

- Erasmus+ (KA202-7B720E63) – EDL: Boosting skills of the teachers to make Efficient Distance Learning

- Erasmus+ (KA204-D16154F0) – DOLM: Disabilities On Labour Market
- Erasmus+ (KA204-18B4CD1F) – DIEN: Digital Entrepreneurship

 2019

- Creative Europe  - AMRA (Irish Saints - Plainchant)

- Erasmus+ (KA204-07B76340) – EMOMUSICOACH: Emotional Intelligence and coaching approach to music learning and teaching

- Erasmus+ (KA204-D16154F0) – DOLM: Disabilities On Labour Market

- Erasmus+ (KA204-44060E39) – EnTestMent: Entrepreneurship Tested and in developMent

- Erasmus+ (KA204-EC78B1E9) – Multi-Europe: Combating Failure in Intercultural Education and Social Integration through European Engagement and Multicultural Approaches

 2018

-  Jean Monnet  (600519-EPP-1-2018-1-PL-EPPJMO-NETWORK) – AgeHub: Ageing as Challenge – integrated societies including migrant, dependent and active elderly

- Erasmus+ -  WBL ABROAD - Strengthening VET professionals for promoting Work Based Learning mobility practices

- Erasmus+ (KA204-01472091) – REDEAL: Re-engaging Difficult to Engage Adult Learners through Community Learning Facilitation

- Erasmus+ (KA204) – DPC: Digital Resources- Upgrading People Competences

- Erasmus+ (KA204-1476833) – CREATOURS: Creative Tourism for Entrepreneurs

 2017

- Erasmus+ (KA204) – GameREDE: Using online game for REducing behavioural DifficultiEs among pupils

- Erasmus+ (KA205) – SoFit: Social and civic competence to FIT in our context

- Erasmus+ (KA202) – BeSkills: Be an entrepreneur by vocation – European initiative to bring transversal skills to vocational trainees

- Erasmus+ (KA202) – CREATOURS: Creative Tourism for Entrepreneurs

- Erasmus+ (KA202) – DILMA: DIsabled in the Labor MArket

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

This website uses cookies. We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.

Zapisano